Chat2Desk.uz
Чат-бот ҳал қиладиган вазифалар
Маркетинг акцияларини кўпайтиришга имкон беради
Акциялар, сотувлар, хадялар ва сўровлар учун идеал. Турли хил тарқатма опцияларини ишга тушириш ва синаб кўриш учун очиқ имконият.
Сўровлар ва анкеталар ўтказиш

Бот мессенжер ва СМС хабарларни юборишга қулай. Тезкор почта скриптларини яратиш.
Визуал ва овозли маълумотларни қайта ишлаш
Масалан, расмдаги маълумотларни ўқиш ёки овозли хабарни талқин қилиш.
Буюртма яратиш, CRM-да янги мижоз
Чат-бот мижоз ҳақидаги маълумотларни сақлаши ва ундан кейинги қўнғироқларда фойдаланиши мумкин

Ҳисоб-фактуралар ва ёпиш ҳужжатларини яратиш мумкин

Бунинг барчаси API мессенжерлари орқали амалга оширилиши мумкин.
Мижоз билан боғланиш ёки операторларнинг хизматларига мурожаат қилиш.
Фойдаланувчининг илтимоси билан нейромодул сайтдаги ҳар қандай матнли маълумотни тайёр жавобларга ёки маслаҳатларга айлантиради.
Сизга чат-бот керакми?
Қуйидаги тавсифлардан камида биттаси сизга тегишли ёки тегишли эмаслигини кўриб чиқишга арзийди:
чатбот для клиентского сервиса
Сиз мижозлар ва операторлар ўртасида жуда кўп мулоқотга эгасиз
чатбот для обработки обращений
Электрон почта, ижтимоий тармоқлар ва мессенжерларда кўплаб хабарлар
чатбот для автоматизации операций
Агар компания фаолиятида менежер вақт сарфлайдиган оддий мунтазам операциялар мавжуд бўлса
чатбот для вашего продукта или стартапа
Мижоз мессенжер орқали қулай фойдаланиши учун махсус маҳсулот ғояси мавжуд
Чат-ботга буйрутма беринг
Чат-ботнинг афзаллиги
Ходимлар борасида тежамкорлик
Чат-бот одатий ва кундалик саволларга жавоб бериш билан шуғулланиши мумкин, бу эса операторларга мураккаб мурожатларга эътибор қаратиш имконини беради.
Билимларнинг кенгайиши
Бизнес маҳсулотлари ва хизматлари ҳақидаги маълумотлар статистик таркиб эмас. Бир гуруҳ операторларни ўқитишдан кўра битта чат-ботда ўзгартиришлар киритиш осонроқ.
Ички фойдаланиш учун
Операторлар ва менежерлар чат-ботга тезкор ва сўнгги маълумотлар базаси сифатида мурожат этишлари мумкин

Мижозларнинг қониқиши

Тезкор хизмат кўрсатиш билан мижозлар эҳтиёжини қондириш ортади – навбат кутиш йўқ, маълумот қидиришга камроқ вақт сарфланади, бошқа операторларга ўтказмалар йўқ.
Арзон
Чат-ботни амалга оширишда тармоқ ва оператор ускуналарини ва телекоммуникация воситаларини сотиб олинмайди ва Chat2desk.kg сайтида булутли ечимда жойлаш мумкин.
Ўқиш қобилияти
Чат-бот хабарларни ўқиш ва сақлашда электрон почтага қараганда юқори даражага эга.
Chat2Desk-да чат-бот яратиш имкониятлари
Дастурлаш ўрнига бот конструктори
  • 1
    Ўз-ўзига хизмат кўрсатиш модули
    Автоматик жавоблар олдиндан созланади ва муайян ҳодисаларда фойдаланувчиларга юборилади. Мижоз бундай хабарни суҳбат бошида, охирида ёки ўз-ўзига хизмат кўрсатиш менюсидан фойдаланганда олади.
  • 2
    Чат-бот конструктори
    Chat2Desk-даги чат-ботлар сўровларни таҳлил қилиш, улардаги калит сўзларни аниқлаш ва натижага мувофиқ ҳаракатлар алгоритмларини ишга туширишга қодир роботлаштирилган дастурлардир.
  • 3
    Туннеллар
    Туннел сценарийлари мижоз билан ўзаро алоқани автоматлаштиришга имкон беради - иситиш, сўровнома, маълумот тўплаш, мижозларнинг автоматик хабарномалари.
Чат-ботга буйрутма беринг

Ишончли пароль ўйлаб топинг:

Пароль 10та белги, рақамлар, махсус белгилар, кичик ва катта ҳарфлардан иборат бўлиши керак
Паролни ўзгартириш учун майдонлар бўш бўлмаслиги керак
Пароллар мос эмас

Придумайте надежный пароль:

Пароль должен содержать минимум 10 символов, цифры, специальные знаки, маленькие и большие буквы
Поля для изменения пароля не должны быть пустыми
Пароли не совпадают
Made on
Tilda